4,4 mln z rezerwacji bezpośrednich – zero prowizji dla portali

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Historia sukcesu

Wspołpraca: Aparthotel z Podhala x Tatra Pixel

Rezultaty wspołpracy

  • 69 zł przychodu

    Z każdej 1 złotówki wydanje na reklame Google Ads

  • 75%

    Rezerwacji bezpośrednich

  • 4,4 mln zł +

    Przychodu  rezerwacji bezpośrednich

  • 1. KLIENT 

    Luksusowe apartamenty na Podhalu, segment premium, skierowane do wymagającego gościa. 

  •  2. WYZWANIA / PROBLEM

    ● Sprzedać wakacje – Zapewnienie maksymalnego obłożenia i sprzedaż oferty wakacyjnej w najbardziej konkurencyjnym okresie w roku.

    ● Zwiększyć rentowność – Skierowanie potencjalnych gości z płatnych kampanii bezpośrednio na stronę WWW i do recepcji, aby ominąć wysokie prowizje portali rezerwacyjnych.

    ● Mierzalność efektów – Stworzenie przewidywalnego i w pełni mierzalnego kanału, który będzie regularnie dostarczał rezerwacje od gości premium.

  • 3. ROZWIĄZANIE 

    ● Precyzyjne kampanie Google Ads – Uruchomienie działań reklamowych skierowanych na użytkowników aktywnie poszukujących luksusowego wypoczynku w regionie.

    ● Strategiczne kampanie Meta Ads – Wdrożenie kampanii na Facebooku i Instagramie w celu budowania popytu i docierania do idealnej grupy docelowej.

    ● Koncentracja na rezerwacjach bezpośrednich – Skierowanie 100% ruchu z reklam na stronę WWW obiektu w celu maksymalizacji przychodu i budowania bazy własnych gości.

  • 4 REZULTATY

    Kampanie zrealizowane w okresie od 20 czerwca do 31 sierpnia 2025 przyniosły spektakularny zwrot z inwestycji, uwzględniając wyłącznie rezerwacje dokonane przez stronę www.

Podsumowanie

Kampanie zrealizowane w okresie od 20 czerwca do 31 sierpnia 2025 przyniosły spektakularny zwrot z inwestycji, uwzględniając wyłącznie rezerwacje dokonane przez stronę www.

  • 1,4 mln zł +

    Przychodu z rezerwacji z kampani Google Ads.


  • 1,6 mln zł +

    Przychodu z rezerwacji z kampani Facebook Ads.


  • 4,4 mln zł +

    Przychodu z rezerwacji bezpośrednich podczas trwania kampanii.