4,4 mln z rezerwacji bezpośrednich – zero prowizji dla portali
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Historia sukcesuWspołpraca: Aparthotel z Podhala x Tatra Pixel
Rezultaty wspołpracy
- 69 zł przychodu
Z każdej 1 złotówki wydanje na reklame Google Ads
- 75%
Rezerwacji bezpośrednich
- 4,4 mln zł +
Przychodu rezerwacji bezpośrednich
1. KLIENT
Luksusowe apartamenty na Podhalu, segment premium, skierowane do wymagającego gościa.
2. WYZWANIA / PROBLEM
● Sprzedać wakacje – Zapewnienie maksymalnego obłożenia i sprzedaż oferty wakacyjnej w najbardziej konkurencyjnym okresie w roku.
● Zwiększyć rentowność – Skierowanie potencjalnych gości z płatnych kampanii bezpośrednio na stronę WWW i do recepcji, aby ominąć wysokie prowizje portali rezerwacyjnych.
● Mierzalność efektów – Stworzenie przewidywalnego i w pełni mierzalnego kanału, który będzie regularnie dostarczał rezerwacje od gości premium.
3. ROZWIĄZANIE
● Precyzyjne kampanie Google Ads – Uruchomienie działań reklamowych skierowanych na użytkowników aktywnie poszukujących luksusowego wypoczynku w regionie.
● Strategiczne kampanie Meta Ads – Wdrożenie kampanii na Facebooku i Instagramie w celu budowania popytu i docierania do idealnej grupy docelowej.
● Koncentracja na rezerwacjach bezpośrednich – Skierowanie 100% ruchu z reklam na stronę WWW obiektu w celu maksymalizacji przychodu i budowania bazy własnych gości.
4 REZULTATY
Kampanie zrealizowane w okresie od 20 czerwca do 31 sierpnia 2025 przyniosły spektakularny zwrot z inwestycji, uwzględniając wyłącznie rezerwacje dokonane przez stronę www.
Podsumowanie
Kampanie zrealizowane w okresie od 20 czerwca do 31 sierpnia 2025 przyniosły spektakularny zwrot z inwestycji, uwzględniając wyłącznie rezerwacje dokonane przez stronę www.
- 1,4 mln zł +
Przychodu z rezerwacji z kampani Google Ads.
- 1,6 mln zł +
Przychodu z rezerwacji z kampani Facebook Ads.
- 4,4 mln zł +
Przychodu z rezerwacji bezpośrednich podczas trwania kampanii.